KKZ
INTERNAT
BIBLIOTEKA

Karolina Misiak z klasy IV TOR wyjechała na wycieczkę do Brukseli

W dniach 6-10 październik nasza uczennica Karolina Misiak z klasy IV TOR wyjechała na wycieczkę do Brukseli, która była nagrodą w konkursie wiedzy o Unii Europejskiej. Karolina tak wspomina ten wyjazd:

„Tematem przewodnim wycieczki było poznanie historii Brukseli oraz poznanie struktur Parlamentu Europejskiego. Po Brukseli oprowadzała nas pani przewodnik Maria Kozińska. Jej opowieści nas ciekawiły chcieliśmy widzieć wiecej. Zobaczyliśmy m.in. Pałac Królewski, Atomium, Kościół Świętego Michała i Świętej Guduli oraz starówkę brukselską Grand Place. Byliśmy także w Parlamentarium, gdzie zobaczyliśmy salę  plenarną oraz skorzystaliśmy ze spotkania z posłem do Parlamentu Europejskiego Zbigniewem Kuźmiukiem. Chodząc na obiady i kolacje mogliśmy spróbować regionalnych belgijskich potraw. Pełni nowych wrażeń oraz znajomości  wróciliśmy do domu. Dziękujemy opiekunowi za pokazanie nam tak dużej części Brukseli  i zaciekawieniem nas tym krajem. Na pewno pozostała w nas chęć poznania większej jego części.”

Zapraszamy do Galerii

Licznik odwiedzin

Dziś jesteś gościem na stronie.

Wszystkich odsłon strony było 1981638.